Show simple item record

dc.contributor.authorLlinares, Ana
dc.contributor.authorMorton, Thomas Mundell 
dc.contributor.authorWhittaker Dovey, Rachel 
dc.contributor.otherUAM. Departamento de Filología Inglesaes_ES
dc.date.accessioned2014-07-31T10:27:35Z
dc.date.available2014-07-31T10:27:35Z
dc.date.issued2013-02
dc.identifier.citationPadres y Maestros 349 (2013): 16-20es_ES
dc.identifier.issn0210-4679 (print)es_ES
dc.identifier.issn2255-1042 (online)es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10486/661325
dc.format.extent5 pag.es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isospaen
dc.publisherUniversidad Pontificia Comillas de Madrides_ES
dc.relation.ispartofPadres y Maestroses_ES
dc.subject.otherLenguajees_ES
dc.subject.otherEducación bilingüees_ES
dc.titleCómo integrar lengua y contenidos en la educación bilingüees_ES
dc.typearticleen
dc.subject.ecienciaFilologíaes_ES
dc.identifier.publicationfirstpage16es_ES
dc.identifier.publicationissue349es_ES
dc.identifier.publicationlastpage20es_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.rights.accessRightsopenAccessen
dc.authorUAMLlinares García, Ana María (258481)
dc.authorUAMWhittaker Dovey, Rachel (258990)
dc.facultadUAMFacultad de Filosofía y Letras


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record