A longitudinal study of the role of context in classroom discourse from a pragmatic perspective
Title (trans.)
Estudio longitudinal de la función del contexto en el discurso del aula desde una perspectiva pragmáticaAuthor
Maguire Gamito, LauraAdvisor
Romero-Trillo, JesúsEntity
UAM. Departamento de Filología InglesaDate
2013-10-15Subjects
Lengua inglesa - Estudio y enseñanza - España - Tesis doctorales; Lengua inglesa - Enseñanza primaria - España - Tesis doctorales; FilologíaNote
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Filosofía, Departamento de Filología Inglesa. Fecha de lectura: 15-10-2013Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Files in this item
Google Scholar:Maguire Gamito, Laura
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
The discourse of tourism and national heritage: a constrastive study from a cultural perspective
Magyar, Claudia Elena
2014-11-20 -
Assesment for learning in primary CLIL classrooms and its co-construction in classroom discourse
Pascual Peña, Irene
2017-06-14