Assessing the interlanguage pragmatics of clil and non-clil students
Author
Nashaat-Sobhy, NashwaAdvisor
Llinares, AnaEntity
UAM. Departamento de Filología InglesaDate
2014-10-02Subjects
Educación bilingüe - Tesis doctorales; Lengua inglesa - Estudio y enseñanza - Tesis doctorales; Lengua inglesa - Metodología - Tesis doctorales; FilologíaNote
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Filosofía y Letras, Departamento de Filología Inglesa. Fecha de lectura: 02-10-2014Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Files in this item
Google Scholar:Nashaat-Sobhy, Nashwa
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Anonymity as an instructional scaffold in peer assessment: its effects on peer feedback quality and evolution in students’ perceptions about peer assessment skills
Rotsaert, Tijs; Panadero, Ernesto; Schellens, Tammy
2017-08-04