Mañana, JUEVES, 24 DE ABRIL, el sistema se apagará debido a tareas habituales de mantenimiento a partir de las 9 de la mañana. Lamentamos las molestias.
Causal relationships between intangibles and overall assessment of the service received in a travel agency
Title (trans.)
Calidad e intangibles. Relaciones de causalidad en los servicios de intermediación. Aplicación a las agencias de viajesEntity
UAM. Departamento de Organización de EmpresasPublisher
Asociación Española de Economía Aplicada, ASEPELTDate
2005Citation
Estudios de economía aplicada 23.2 (2005): 323-334ISSN
1133-3197 (print); 1697-5731 (online)Subjects
Intangibles; Client's perception; Travel agencies; Tourism; EconomíaAbstract
Causal relationships between intangibles and overall assessment of the service received in a travel agency
Files in this item
Google Scholar:Esteban Alberdi, Cristina
-
Rubio Andrada, Luis
-
Rodríguez Antón, José Miguel
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.