Reseña de Wyrtzen, Jonathan (2015), Making Morocco: Colonial Intervention and the Politics of Identity, Ithaca and London: Cornell University Press y González González, Irene (2015), Spanish Education in Morocco: 1912‐1956, Eastbourne: Sussex Academic Press

Biblos-e Archivo/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author González Navarro, Ana
dc.contributor.other UAM. Departamento de Estudios Árabes e Islámicos y Estudios Orientales es_ES
dc.date.accessioned 2018-02-06T15:06:58Z
dc.date.available 2018-02-06T15:06:58Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier.citation Revista de Estudios Internacionales Mediterráneos 23 (2017): 141-146 es_ES
dc.identifier.issn 1887‐4460 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10486/681104
dc.format.extent 6 pag. es_ES
dc.format.mimetype application/pdf en
dc.language.iso spa en
dc.publisher Universidad Autónoma de Madrid. Taller de Estudios Internacionales Mediterráneos es_ES
dc.relation.ispartof Revista de Estudios Internacionales Mediterráneos es_ES
dc.rights © 2017 Ana González Navarro es_ES
dc.subject.other Marruecos es_ES
dc.subject.other Protectorado francés es_ES
dc.subject.other Marruecos español es_ES
dc.subject.other Educación es_ES
dc.title Reseña de Wyrtzen, Jonathan (2015), Making Morocco: Colonial Intervention and the Politics of Identity, Ithaca and London: Cornell University Press y González González, Irene (2015), Spanish Education in Morocco: 1912‐1956, Eastbourne: Sussex Academic Press en_US
dc.type review en
dc.subject.eciencia Estudios Islámicos es_ES
dc.identifier.publicationfirstpage 141 es_ES
dc.identifier.publicationissue 23 es_ES
dc.identifier.publicationlastpage 146 es_ES
dc.type.version info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.rights.cc Reconocimiento – NoComercial es_ES
dc.rights.accessRights openAccess en
dc.authorUAM González Navarro, Ana (281236)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record