Varias perspectivas de las educadoras en tiempos de Transición
Title (trans.)
Several perspectives of women educators in times of Spanish transition to democracyAuthor
Morand García, Zoé CamillePublisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la EducaciónDate
2019-07-01Citation
Tendencias Pedagógicas 34 (2019): 189-190ISSN
1133-2654 (print); 1989-8614 (online)Subjects
Movimiento feminista español; Obra coral; Trayectoria profesional; Transición española; EducaciónNote
Recensión de: Robles, V., García, T., Martínez A., Rabazas, T., Reyes, N., & Villamor, P. (2018). Educadoras en tiempos de transición. Madrid: La Catarata. 256 páginas. ISBN: 9788490973943Rights
© 2019 Tendencias PedagógicasFiles in this item
Google Scholar:Morand García, Zoé Camille
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Generation of the first human In vitro model for McArdle disease based on iPSC technology
Ortuño-Costela, María del Carmen; Cerrada, Victoria; Moreno-Izquierdo, Ana; García-Consuegra, Inés; Laberthonnière, Camille; Delourme, Mégane; Garesse Alarcón, Rafael; Arenas, Joaquín; Fuster García, Carla; García García, Gema; Millán, José María; Magdinier, Frédérique; Gallardo, María Esther
2022-11-12