UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Didácticas Específicas
  • Didácticas Específicas. Número 06. 2012
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Didácticas Específicas
  • Didácticas Específicas. Número 06. 2012
  • View Item

El estimulo del razonamiento matemático (espacial) como estrategia para el aprendizaje de los procesos fisicos em las clases de geografia en el enseño fundamental II

Author
Vanzella Castellar, Sonia Maria; Epifânio Machado, Júlio César
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didácticas Específicas
Date
2012
Citation
Didácticas Específicas 6 (2012): 37-54
 
 
 
ISSN
1989-5240
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/10849
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
54133_3.pdf
Size
631.5Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Vanzella Castellar, Sonia Maria - Epifânio Machado, Júlio César

This item appears in the following Collection(s)

  • Didácticas Específicas. Número 06. 2012 [6]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Variables asociadas con el uso de las TIC como estrategia didáctica en el proceso enseñanza-aprendizaje de la matemática financiera: una experiencia desde el aula de clase 

    García Santillán, Arturo; Escalera Chávez, Milka Elena; Edel Navarro, Rubén
    2011
  • Intuición y matemática en el razonamiento y aprendizaje probabilístico 

    Sáenz Castro, César
    1995
  • Los estudios regionales del mundo en la enseñanza de Geografía: Algunas reflexiones sobre fragilidades y potencialidades en la producción del saber espacial en la escuela básica brasileña 

    Junior, Hilton Marcos Costa da Silva; Silva, Augusto César Pinheiro da
    2019-06
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram