Show simple item record

dc.contributor.advisorMartín Úriz, Ana María
dc.contributor.authorBarrio Luis, María
dc.contributor.otherUniversidad Autónoma de Madrid. Facultad de Filosofía y Letras
dc.contributor.otherUniversidad Autónoma de Madrid. Departamento de Filología Inglesa
dc.date.accessioned2014-02-18T08:04:48Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10486/11707
dc.descriptionTesis doctoral leída el 21-10-2004 en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Filosofía y Letras, Departamento de Filología Inglesa
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.subjectLengua inglesa - Aprendizaje - Tesis doctorales
dc.titleExperimental study of textual development in Spanish students of English as a foreign language in "segundo de bachillerato": Features of written register in compositions of argumentative genre
dc.typedoctoralThesis
dc.rights.accessRightsclosedAccessen
dc.facultadUAMFacultad de Filosofía y Letras


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record