dc.contributor.advisor | Martín Úriz, Ana María | |
dc.contributor.author | Barrio Luis, María | |
dc.contributor.other | Universidad Autónoma de Madrid.
Facultad de Filosofía y Letras | |
dc.contributor.other | Universidad Autónoma de Madrid.
Departamento de Filología Inglesa | |
dc.date.accessioned | 2014-02-18T08:04:48Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10486/11707 | |
dc.description | Tesis doctoral leída el 21-10-2004 en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Filosofía y Letras, Departamento de Filología Inglesa | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | eng | |
dc.subject | Lengua inglesa - Aprendizaje - Tesis doctorales | |
dc.title | Experimental study of textual development in Spanish students of English as a foreign language in "segundo de bachillerato": Features of written register in compositions of argumentative genre | |
dc.type | doctoralThesis | |
dc.rights.accessRights | closedAccess | en |
dc.facultadUAM | Facultad de Filosofía y Letras | |