UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Didácticas Específicas
  • Didácticas Específicas. Número 07. 2012
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Didácticas Específicas
  • Didácticas Específicas. Número 07. 2012
  • View Item

Euler characteristic for teachers

Author
Supino, Paola
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didácticas Específicas
Date
2012
Citation
Didácticas específicas 7 (2012): 61-68
 
 
 
ISSN
1989-5240
Subjects
Poliedros; Característica de Euler; Triangulación; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/11940
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
58699_ART4.pdf
Size
480.8Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Supino, Paola

This item appears in the following Collection(s)

  • Didácticas Específicas. Número 07. 2012 [7]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Joint contributions of mathematics teacher educators and indigenous Terena teachers to revitalization of the native language 

    Domite, M. do Carmo Santos; Dobereiner Pohl, Robert; Carvalho, Valéria de
    2014
  • European teachers in the PISA 2015 sample: A multilivel modelling approach to ICT infrastructure and teacher training 

    Van Waveren, Leo; Sälzer, Christine
    2019
  • Recensión: Clark, P., Zygmunt, E., Clausen, J., Mucherah, W. y Tancock, S. (2015). Transforming teacher education for social justice. Nueva York: Teachers College Press. 139 páginas. ISBN: 978-0-8077-5708-6 

    Moreno Medina, IreneAutoridad UAM
    2016
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad