Show simple item record

dc.contributor.advisorWhittaker, Rachel
dc.contributor.advisorChaudron, Craig
dc.contributor.authorVidal, Karina
dc.contributor.otherUniversidad Autónoma de Madrid. Facultad de Filosofía y Letras
dc.contributor.otherUniversidad Autónoma de Madrid. Departamento de Filologia Inglesa
dc.date.accessioned2014-02-18T08:21:13Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10486/11951
dc.descriptionTesis doctoral inédita, leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Filosofía y Letras, Departamento de Filología Inglesa. Fecha de lectura: 30-11-2001
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.subjectLenguaje - Adquisición
dc.titleThe implications of academis listening for vocabulary acquisition
dc.typedoctoralThesis
dc.rights.accessRightsclosedAccessen
dc.authorUAMVidal Fondo, Karina María (258836)
dc.facultadUAMFacultad de Filosofía y Letras


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record