UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 21. 2013.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 21. 2013.
  • View Item

Un marco crítico de apoyo para ubicar y redireccionar experiencias innovadoras en educación: comprensión y transformación

Author
Domingo Segovia, Jesús
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2013
Citation
Tendencias pedagógicas 21(2013): 9-28
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Innovación; Aprendizaje; Calidad; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/12381
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
60179_3.pdf
Size
122.0Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Domingo Segovia, Jesús

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 21. 2013. [15]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Una experiencia de innovación en educación primaria: medidas de atención a la diversidad y diseño universal del aprendizaje 

    Azorín Abellán, Cecilia María; Arnaiz Sánchez, Pilar
    2013
  • La experiencia chilena de instalación de estándares de aprendizaje y la nueva institucionalidad para la calidad de la educación 

    Montt, Pedro
    2009
  • El aprendizaje-servicio como metodología innovadora que promueve mejoras en distintas dimensiones de la práctica escolar 

    Mayor Paredes, Domingo
    2017
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram