UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 21. 2013.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 21. 2013.
  • View Item

Evaluación de la tutoría en la Universidad de Huelva desde la perspectiva del alumnado de psicopedagogía: propuestas de mejora

Author
Aguaded Gómez, María de la Cinta; Monescillo Palomo, Manuel
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2013
Citation
Tendencias pedagógicas 21(2013): 163-176
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Tutoría universitaria; Asesoramiento; Evaluación; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/12393
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
60190_12.pdf
Size
94.14Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Aguaded Gómez, María de la Cinta - Monescillo Palomo, Manuel

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 21. 2013. [15]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Innovar desde un proyecto educativo de inteligencia emocional en primaria e infantil 

    Aguaded Gómez, María Cinta; Pantoja Chaves, María José
    2015
  • Estrategias para potenciar la inteligencia emocional en educación infantil: Aplicación del modelo de Mayer y Salovey 

    Aguaded Gómez, María Cinta; Valencia, Jennifer
    2017
  • La voz del alumnado en los procesos de evaluación docente universitaria 

    Alcaraz, Noelia; Fernández Navas, Manuel; Sola, Miguel
    2012
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram