UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Estudio de validez de un test de evaluación del potencial de aprendizaje

Author
Calero García, Mª Dolores
Advisor
Fernández-Ballesteros, Rocío
Entity
Universidad Autónoma de Madrid.. Facultad de Psicología; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Social y Metodológica
Date
1985
Subjects
Psicología aplicada - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/13102
Note
Tesis doctoral inédita, leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Social y Metodológica, 1985
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
23693_mets.xml
Size
2.846Kb
Format
XML
Name
23695_calerogarciamariadolores_2.pdf
Size
4.154Mb
Format
PDF
Name
23694_calerogarciamariadolores_1.pdf
Size
12.40Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Calero García, Mª Dolores

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19712]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Un modelo para acceder a las teorías implícitas sobre la enseąnza y el aprendizaje mantenidas por los docentes, a través del análisis de sus prácticas en aula: estudio de 17 profesores de Historia, Lenguaje y Religión pertenecientes a la red de colegios Maristas de Chile 

    Loo Corey, Claudio
    2013
  • Motivación de logro y aprendizaje escolar: elaboración y evaluación de un programa de entrenamiento motivacional dirigido a los maestros 

    Irureta Nuñez, Luisa Amelia
    1990
  • Patología psíquica en el enfermar somático: un estudio de morbilidad comparada en el hospital general 

    Crespo Hervas, M. Dolores
    1990
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad