UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Comercio especializado: variables estrategicas y posicionamiento. Una aplicacion al comercio de marca en el sector de la confeccion

Author
Garcia Ferrer, Gemma
Entity
Universidad Autonoma de Madrid.. Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales; Universidad Autonoma de Madrid.. Departamento de Financiacion e Investigacion Comercial
Date
1999
Subjects
Confeccion- - Industria- - Espana- - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/131235
Note
Tesis doctoral inedita. Universidad Autonoma de Madrid, Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Departamento de Comercializacion (sic) e Investigacion de Mercados. Fecha de lectura: 29-6-99
Bibliografia: p. 215-221
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
34252_mets.xml
Size
3.931Kb
Format
XML
Name
34253_garciaferrergemma1.pdf
Size
97.72Mb
Format
PDF
Name
34254_garciaferrergemmaanexo.pdf
Size
34.92Mb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Garcia Ferrer, Gemma

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19244]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La marca como variable estratégica en los procesos de internacionalización de la empresa 

    Cerviño Fernández, Julio
    1996
  • Efectos de las marcas renombradas en el posicionamiento del "Made in...": el caso de España 

    Peralba Fortuny, Raúl
    2006
  • Una aplicación del enfoque de dirección estratégica para la identificación de tendencias en la industria farmacéutica 

    Solueta Vila, Angel María
    1996
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram