UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

El efecto de la instrucción en contextos de aprendizaje formal e informal: el proceso de cambio conceptual en contenidos de historial local

Author
Fernández Betancort, Heredina
Advisor
Asensio, Mikel
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Psicología; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Básica
Date
2000
Subjects
Aprendizaje - Tesis doctorales; Aprendizaje - Evaluación - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/13147
Note
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Básica. Fecha de lectura: 15-6-2000
Show full item record

Files in this item

Name
23743_fernandez betancort_ heredina.pdf
Size
117.1Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Fernández Betancort, Heredina

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19540]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Las concepciones alternativas y el proceso de cambio conceptual: la influencia del conflicto y el contexto en el dominio de la Física 

    Rodríguez Moneo, MaríaAutoridad UAM
    1998
  • Los conocimientos previos en el proceso de aprendizaje de contenidos históricos en el contexto escolar 

    Cohen, Liliana Alicia
    2016
  • Aprendizaje e instrucción en química: El cambio de las representaciones de los estudiantes sobre la materia 

    Gómez Crespo, Miguel Ángel
    2005
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram