UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Las estrategias de aprendizaje en la instrucción de lenguas extranjeras

Author
González Díaz, José Luis
Advisor
Asensio Brouard, Miguel Maríauntranslated
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Psicología; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Biológica y de la Salud
Date
1995
Subjects
Segunda lengua - Estudio y enseñanza - Tesis doctorales; Lengua inglesa - Estudio y enseñanza - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/13216
Note
Tesis doctoral inédita, leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Biológica y de la Salud. Fecha de lectura: 10-11-1995
Show full item record

Files in this item

Name
24438_gonzalez_y_diaz_jose_luis.pdf
Size
195.6Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:González Díaz, José Luis

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19713]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Enseñanza de segundas lenguas a alumnado inmigrante: evaluación de las estrategias y aprendizajes conseguidos 

    Arroyo González, María José; Rodríguez Correa, Marisol
    2014
  • Los textos literarios clásicos en la enseñanza-aprendizaje del español como lengua extranjera (LE): estudio, corpus, propuesta didáctica y puesta en práctica para los niveles A1-A2 

    Palacios González, Sergio
    2017-05-26
  • Autonomia en el aprendizaje de la lengua inglesa y atención a la diversidad en el contexto de la enseñanza reglada en los niveles de segundo ciclo de E.S.O. y Bachillerato: efectos de la atención a la diversidad en la motivación y en la adquisición-aprendizaje de la lengua inglesa 

    Ordóñez de Celis, Luis
    2002
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad