UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Observación de la interacción en el aula: enseñanza y aprendizaje de procedimientos en matemáticas y ciencias de la naturaleza

Author
Gonzalo y Misol, Ignacio
Advisor
Pozo Municio, J. Ignaciountranslated
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Psicología; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Date
1993
Subjects
Ciencias naturales - Didáctica - Tesis doctorales; Matemáticas - Estudio y enseñanza - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/13217
Note
Tesis doctoral inédita, leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación, 1993
Show full item record

Files in this item

Name
24441_gonzalo_y_misol_ignacio.pdf
Size
110.4Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Gonzalo y Misol, Ignacio

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19712]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La enseñanza y el aprendizaje de las ciencias: un estudio sobre "qué, cuándo y cuánto" aprenden los alumnos acerca de la visión 

    Bravo, Bettina; Pesa, Marta; Pozo, Juan Ignacio
    2011-07
  • Efectos del aprendizaje basado en el pensamiento (TBL) en la enseñanza de las ciencias naturales. Implicaciones para la formación del profesorado 

    Barbán Gari, Viridiana
    2017-07-14
  • Variables asociadas con el uso de las TIC como estrategia didáctica en el proceso enseñanza-aprendizaje de la matemática financiera: una experiencia desde el aula de clase 

    García Santillán, Arturo; Escalera Chávez, Milka Elena; Edel Navarro, Rubén
    2011
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad