UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Didácticas Específicas
  • Didácticas Específicas. Número 08. 2013
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Didácticas Específicas
  • Didácticas Específicas. Número 08. 2013
  • View Item

Escribir textos expositivos en el aula. De la teoría a la práctica [book review]

Author
Oliveira, Rogerio Soares de
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didácticas Específicas
Date
2013
Citation
Didácticas específicas 8 (2013): 235-239
 
 
 
ISSN
1989-5240
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/13530
Note
Reseña de la obra: García Parejo, Idabel. Escritos textos expositivos en el aula. De la teoría a la práctica. Editorial Graó
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
63603_c1.pdf
Size
452.4Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Oliveira, Rogerio Soares de

This item appears in the following Collection(s)

  • Didácticas Específicas. Número 08. 2013 [6]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La enseñanza del español en el sistema educativo brasileño: nuevos retos para la formación del profesorado 

    García Parejo, Isabel; Oliveira, Rogério Soares de
    2013
  • Comprensión y memoria de textos expositivos: diferencias entre sujetos expertos y novatos 

    León, José Antonio
    1989
  • El impacto de las instrucciones de relevancia y de la interrogación elaborativa en el procesamiento de textos expositivos: evidencias desde los movimientos oculares 

    Moreno Pérez, José DavidAutoridad UAM
    2019-06-14
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad