UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 02, num. 01. 2013
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 02, num. 01. 2013
  • View Item

La reflexión sociofuncional y crítica de los profesores de programas de educación para la población infantil migrante

Author
Loubet-Orozco, Roxana; Jacobo-García, Manuel
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Grupo de Investigación "Cambio Educativo para la Justicia Social" (GICE); Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar (RINACE)
Date
2013
Citation
Revista Internacional de Educación para la Justicia Social 2.1 (2013): 196-212
 
 
 
ISSN
2254-3139
Editor's Version
http://www.rinace.net/riejs/
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/13542

Licencia de Creative Commons
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
63664_11.pdf
Size
723.4Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Loubet-Orozco, Roxana - Jacobo-García, Manuel

This item appears in the following Collection(s)

  • RIEJS. Vol. 02, num. 01. 2013 [11]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La exploración del pensamiento pedagógico de los profesores de educación básica: una contrastación con los pedagogos clásicos del primer tercio del presente siglo 

    Jacobo García, Héctor Manuel
    1997
  • Ibero-American consensus on low- and no-calorie sweeteners: Safety, nutritional aspects and benefits in food and beverages 

    Serra-Majem, Lluis; Raposo, António; Aranceta-Bartrina, Javier; Varela-Moreiras, Gregorio; Logue, Caomhan; Laviada, Hugo; Socolovsky, Susana; Pérez-Rodrigo, Carmen; Aldrete-Velasco, Jorge Antonio; Sierra, Eduardo Meneses; López-García, Rebeca; Ortiz-Andrellucchi, Adriana; Gómez-Candela, Carmen; Abreu, Rodrigo; Alexanderson, Erick; Álvarez-Álvarez, Rolando Joel; Falcón, Ana Luisa Álvarez; Anadón, Arturo; Bellisle, France; Beristain-Navarrete, Ina Alejandra; Redondo, Raquel Blasco; Bochicchio, Tommaso; Camolas, José; Cardini, Fernando G.; Carocho, Márcio; do Céu Costa, Maria; Drewnowski, Adam; Durán, Samuel; Faundes, Víctor; Fernández-Condori, Roxana; García-Luna, Pedro P.; Garnica, Juan Carlos; González-Gross, Marcela; La Vecchia, Carlo; Leis, Rosaura; López-Sobaler, Ana María; Madero, Miguel Agustín; Marcos, Ascensión; Ramírez, Luis Alfonso Mariscal; Martyn, Danika M.; Mistura, Lorenza; Rojas, Rafael Moreno; Villares, José Manuel Moreno; Niño-Cruz, José Antonio; Oliveira, María Beatriz P.P.; Gil-Antuñano, Nieves Palacios; Pérez-Castells, Lucía; Ribas-Barba, Lourdes; Pedrero, Rodolfo Rincón; Riobó, Pilar; Medina, Juan Rivera; De Faria, Catarina Tinoco; Valdés-Ramos, Roxana; Vasco, Elsa; Wac, Sandra N.; Wakida, Guillermo; Wanden-Berghe, Carmina; Díaz, Luis Xóchihua; Zúñiga-Guajardo, Sergio; Pyrogianni, Vasiliki; de Sousa, Sérgio Cunha Velho
    2018-07-01
  • La educación emocional en edades tempranas y el interés de su aplicación en la escuela: programas de educación emocional, nuevo reto en la formación de los profesores. 

    Andrés Viloria, CarmenAutoridad UAM
    2005
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram