UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Secuencias
  • Secuencias. Número 32. 2010.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Secuencias
  • Secuencias. Número 32. 2010.
  • View Item

El juguete filosófico como modelo: Duchamp, Breer y la emergencia del cine en el espacio expositivo durante la posguerra

Author
Uroskie, Andrew V.
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid
Date
2010
Citation
Secuencias: revista de historia del cine 32 (2010): 34-58
 
 
 
ISSN
1134-6795
Subjects
Robert Breer; Animación; Instalación; Galería; Movimiento; Arte cinético; Vanguardia; Cine
URI
http://hdl.handle.net/10486/14024
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
65742_2.pdf
Size
1.646Mb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Uroskie, Andrew V.

This item appears in the following Collection(s)

  • Secuencias. Número 32. 2010. [11]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • El cine de Pérez Arroyo y los proyectores de juguete de posguerra 

    González-Monaj, Raúl
    2014-12
  • Más allá del documental y de la vanguardia: el cine en la galería 

    Quintana, Ángel
    2008
  • El impacto de las instrucciones de relevancia y de la interrogación elaborativa en el procesamiento de textos expositivos: evidencias desde los movimientos oculares 

    Moreno Pérez, José David
    2019-06-14
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram