UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item

Una experiencia de innovación en educación primaria: medidas de atención a la diversidad y diseño universal del aprendizaje

Author
Azorín Abellán, Cecilia María; Arnaiz Sánchez, Pilar
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2013
Citation
Tendencias pedagógicas 22 (2013): 9-30
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación primaria; Atención a la diversidad
URI
http://hdl.handle.net/10486/14074
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
66018_0.pdf
Size
295.4Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Azorín Abellán, Cecilia María - Arnaiz Sánchez, Pilar

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013. [13]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Apoyos para avanzar hacia una educación más inclusiva en los centros escolares: análisis de guías para la acción 

    Azorín Abellán, Cecilia; Sandoval Mena, MartaAutoridad UAM
    2019
  • Innovación en la educación rural: reporte de una experiencia de formación de profesores en servicio en el norte de Perú 

    Cordero, Graciela; Contreras, Luis Ángel; Ames, Patricia; Dippo, Don; Durán, Marcela; Alsop, Steve; Fynbo, Tove; Sánchez, María Luisa; González, Teresa; García, José
    2005
  • La formación inicial de los maestros de educación infantil y primaria en la conformación de significados, actitudes y prácticas sobre atención a la diversidad 

    Nogales Salamanqués, Mónica
    2018-11-29
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram