UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item

El trabajo colaborativo entre distintas materias de grado

Author
Pedrero Muñoz, Concepción; Iglesias Rodríguez, Ana; Beltrán Llavador, Fernando
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2013
Citation
Tendencias pedagógicas 22 (2013): 73-88
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Trabajo colaborativo; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/14078
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
66022_4.pdf
Size
129.9Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Pedrero Muñoz, Concepción - Iglesias Rodríguez, Ana - Beltrán Llavador, Fernando

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013. [13]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Sistemas alternativos de evaluación de competencias aplicadas a los estudiantes en las titulaciones de grado y máster de educación y turismo en las campus de Ávila, Zamora y Salamanca 

    Iglesias Rodríguez, Ana; Pedrero Muñoz, Concepción; Beltrán Llavador, Fernando
    2013
  • Acceptability and feasibility of a virtual community of practice to primary care professionals regarding patient empowerment: A qualitative pilot study 

    Bermejo-Caja, Carlos Jesús; Koatz, Débora; Orrego, Carola; Perestelo-Pérez, Lilisbeth; González-González, Ana Isabel; Ballester, Marta; Pacheco-Huergo, Valeria; Del Rey-Granado, Yolanda; Muñoz-Balsa, Marcos; Ramírez-Puerta, Ana Belén; Canellas-Criado, Yolanda; Pérez-Rivas, Francisco Javier; Toledo-Chávarri, Ana; Martínez Marcos, María MercedesAutoridad UAM; Alejo-Díaz-Zorita, Concepción; Barbero-Macías, Cynthia A.; Borrell-Punzón, Fernando; Bueno-Rodriguez, Beatriz; Colmena-Martin, Begoña; Del Valle-De Joz, Isabel; Gamboa-Puñal, Juan Carlos; García-Valverde, Concepción; Gómez-Garzón, Luis Miguel; Gómez-López, Arturo; Hernaz-Guijo, Alejandro; Herrera-León, Walter Nery; Iniesta-González, Irene; Leza-Leza, Margarita; Melchor-Canelo, María Aranzazu; Muñoz-Quirós-Aliaga, Sagrario; Oria-Fernández, Ángela; Pertierra-Galindo, Nuria; Prieto-Barbosa, M. Dolores; Robledo-Vázquez, Milagros; Ruiz-López, Marta; Sánchez-Cruz, M. Carmen; Sánchez-De-Eusebio, M. Ángeles; Seijas-Martínez-Echevarría, M. Jose; Tovar-García, Carmen Paola; Vicente-Diez, Jose Ignacio; Villanueva-Sanz, Cristina
    2019-06-20
  • Photo-assisted ozonation of cefuroxime with solar radiation in a CPC pilot plant. kinetic parameters determination 

    Rodríguez Solís, RafaelAutoridad UAM; Chávez, Ana M.; Monago-Maraña, Olga; Muñoz de la Peña, Arsenio; Beltrán, Fernando J.
    2021-02-25
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad