UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 1 - Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 1 - Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • View Item

Innovaciones en la metodología y la evaluación de la asignatura: "Transmisión de la cultura clásica"

Author
González Vaquerizo, Helenauntranslated; López Gregoris, Rosariountranslated
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2013
Citation
Tendencias pedagógicas 22 (2013): 89-110
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Proyecto de cambio docente; Formación inicial del profesorado; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/14079
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
66023_5.pdf
Size
129.4Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:González Vaquerizo, Helena - López Gregoris, Rosario

This item appears in the following Collection(s)

  • Producción científica en acceso abierto de la UAM [15083]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • ¿Evalúo cómo me evaluaron en la facultad? Transferencia de la evaluación formativa y compartida vivida durante la formación inicial del profesorado a la práctica como docente 

    Molina, Miriam; López-Pastor, Víctor M.
    2019
  • Las competencias docentes y el portafolio digital: Crear espacios de aprendizaje y evaluación en la formación Inicial del profesorado. Un estudio de casos 

    Muñoz González, Laura de la Concepción; Serván Núñez, Mª José; Soto Gómez, Encarnación
    2019
  • La Red Eurydice lee el borrador del Libro Blanco de la función docente no universitaria del MECD I: Las competencias docentes, el atractivo de la profesión docente, la formación inicial del profesorado y el acceso a la profesión docente 

    Blanco López, José Luis; Miguel Pérez, Violeta; Vázquez Aguilar, Elena; Arias Bejarano, Rocío
    2016-10
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram