UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item

Metodologías innovadoras e inclusivas en educación secundaria: los grupos interactivos y la asamblea de aula

Author
Iglesias Varela, Berta; Madrid Heitzmann, Lucía de la; Ramos Pérez, Amparo; Robles Montes, Concepción; Serrano de Haro, Alfredo
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2013
Citation
Tendencias pedagógicas 22 (2013): 111-126
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Aprendizaje dialógico; Éxito escolar; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/14080
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
66024_6.pdf
Size
160.5Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Iglesias Varela, Berta - Madrid Heitzmann, Lucía de la - Ramos Pérez, Amparo - Robles Montes, Concepción - Serrano de Haro, Alfredo

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013. [13]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Metodologías innovadoras e inclusivas en educación secundaria: los grupos interactivos y la asamblea de aula 

    Iglesias Varela, Berta; Madrid Heitzmann, Lucía de la; Ramos Pérez, Amparo; Robles Montes, Concepción; Serrano de Haro Martínez, Alfredo
    2013
  • Encuentro de cuentos: reflexiones en torno a una experiencia de trabajo por proyectos en secundaria 

    González Caravaca, Gema; Huerta López, Arancha; Iglesias Varela, Berta; Madrid Heitzmann, Lucía de la; Ramos Pérez, Amparo
    2013
  • Experiencia piloto de ApS con estudiantes universitarios: Aprendiendo sobre educación inclusiva con un proyecto de Inteligencias Múltiples y Grupos Interactivos 

    Pérez Bravo, María DoloresAutoridad UAM; Ferrezuelo Caro, María; Sánchez Jiménez, Emilio Severo
    2020
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram