UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item

La UMET hacia una educación inclusiva desde su propio contexto

Author
Espinoza Cordero, Carlos; Cañedo Iglesias, Gisela Milagros
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2013
Citation
Tendencias pedagógicas 22 (2013): 149-164
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Inclusión; Contexto universitario; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/14083
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
66027_8.pdf
Size
110.8Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Espinoza Cordero, Carlos - Cañedo Iglesias, Gisela Milagros

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013. [13]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • El proceso hacia una educación más inclusiva y sus resultados en un centro escolar. Estudio de caso único 

    Fernández Blázquez, María Luz de los Milagros
    2019-07-12
  • La transformación del contexto escolar hacia una educación inclusiva 

    Sánchez Sánchez, Jairo
    2016-02-03
  • Primeras experiencias de uso de la guía para la evaluación y mejora de la educación inclusiva (Index for Inclusion) en el Estado español 

    Durán, David; Echeita, Gerardo; Giné, Climent; Miquel, Ester; Ruiz, Carlos; Sandoval Mena, MartaAutoridad UAM
    2005
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad