UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013.
  • View Item

Modificación del pensamiento del alumnado que cursa tutoría y orientación en educación infantil

Author
Ávila Fernández, José Antonio; Conde Vélez, Sara
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2013
Citation
Tendencias pedagógicas 22 (2013): 211-228
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Formación de formadores; Orientación; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/14087
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
66031_12.pdf
Size
817.7Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Ávila Fernández, José Antonio - Conde Vélez, Sara

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 22. 2013. [13]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Opinión del profesorado y alumnado sobre la implantación, uso y resultados de las TIC en Educación Primaria: Evaluación de un centro 

    Conde Vélez, Sara; Ávila Fernández, José Antonio; Núñez Sánchez, Lucía; Mirabent Martínez, María Dolores
    2015
  • La inteligencia emocional en la educación infantil. Análisis y mejora de la autoconsciencia para la formación 

    Mata Vélez, Edison Eloy
    2021-03-15
  • El área de educación artística-plástica en la escuela infantil y primaria y en los diseños para la formación del profesorado. 

    Cuenca Escribano, Antonio
    1997
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad