UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Aproximación al modelo de valor del cliente en el sector minorista de gran consumo

Author
Villaseñor Román, Nievesuntranslated
Advisor
Rubio Benito, Nataliauntranslated; Yagüe Guillén, M. Jesúsuntranslated
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Financiación e Investigación Comercial
Date
2013
Subjects
Comercio minorista - Marketing - España - Tesis doctorales; Consumidores - Conducta - Evaluación - Tesis doctorales; Consumidores - Fidelidad - Evaluación - Tesis doctorales; Marcas de distribuidor - Modelos matemáticos - Tesis doctorales; Marketing relacional - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/14277
Note
Tesis doctoral inédita. Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Departamento de Financiación e Investigación Comercial. Fecha de lectura : 15-11-2013
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
66755_villasenor_roman_teresa.pdf
Size
2.920Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Villaseñor Román, Nieves

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19712]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Nuevos horizontes en marketing: Relaciones intensas entre consumidor y marca 

    Gómez Suárez, MonicaAutoridad UAM
    2016-08
  • Comercio especializado: variables estrategicas y posicionamiento. Una aplicacion al comercio de marca en el sector de la confeccion 

    Garcia Ferrer, Gemma
    1999
  • Aproximación a los factores determinantes del churn desde un enfoque de marketing relacional innovador: el punto de vista de los proveedores y clientes de servicios 

    Andrade, Fernanda María de Jesús
    2014-06-23
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad