UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Aprendiendo a comportarse: normas y evaluación en la interacción en el aula.

Author
Alcalá Recuerda, Esther
Advisor
Martín Rojo, Luisauntranslated
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Filosofía y Letras; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Lingüística, Lógica, e Historia y Filosofía de la Ciencia
Date
2006
Subjects
Educación - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/2594
Note
Tesis doctoral inédita de la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Filosofía y Letras, Departamento de Lingüística. Fecha de lectura: 16-05-06
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
1404_alcala_recuerda_esther.pdf
Size
2.256Mb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Alcalá Recuerda, Esther

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19244]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La improvisación en la historia de la música y de la educación: estudio comparativo de la creatividad en la música en niños de 7 á 14 años 

    Alcalá-Galiano Ferrer, Cristina
    2007
  • Aprendiendo de la evaluación: decálogo para la evaluación auténtica de competencias profesionales a través del portafolio 

    Sabirón, Fernando; Arraiz, Ana
    2013
  • Recensión: Martínez Lirola, M. (2017). La importancia del análisis crítico del discurso y la gramática visual para analizar textos. Propuesta de actividades enmarcadas en la educación para el desarrollo, la educación con perspectiva de género y la educación para la paz. Albolote: Editorial Comares. 115 páginas ISBN: 978-84-9045-488-6 

    Rubio Alcalá, Fernando
    2018
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram