UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 1 - Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 1 - Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • View Item

Dificultades del profesorado en Educación Física de educación secundaria ante el alumno con discapacidad

Author
Sanz Serrano, Albertountranslated; Durán Martín, D.
Date
2007
Citation
Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte 7.27 (2007): 203-231
 
 
 
ISSN
1577-0354
Editor's Version
http://cdeporte.rediris.es/revista/revista27/artdificultades41b.htm
Subjects
Deportes; Medicina
URI
http://hdl.handle.net/10486/3608
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
25185_3.pdf
Size
242.9Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Sanz Serrano, Alberto - Durán Martín, D.

This item appears in the following Collection(s)

  • Producción científica en acceso abierto de la UAM [16818]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Dificultades, incertidumbres y satisfacciones del profesorado de Educación Física en la aplicación de un enfoque comprensivo de iniciación deportiva: evolución de su pensamiento y creencias a través de una investigación colaborativa 

    Díaz del Cueto, Mario HermógenesAutoridad UAM
    2005
  • Aportaciones para mejorar la formación inicial del profesorado de educación secundaria desde la perspectiva de los alumnos del CAP 

    Santibáñez Velilla, Josefina; Sáenz de Jubera Ocón, Magdalena
    2005
  • El género como criterio de análisis de las interacciones verbales entre profesorado y alumnado en las clases de Educación Física: un estudio en Educación Secundaria 

    Pérez Curiel, Ana
    2017-06-27
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad