UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Estrategias de marketing en banca de empresas: aplicación al sistema bancario español

Author
Gómez Suárez, Monicauntranslated
Advisor
Cruz Roche, Ignaciountranslated
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Financiación e Investigación Comercial
Date
1997
Subjects
Bancos - Marketing - España - Tesis doctorales; Bancos - Estrategia - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/4165
Note
Tesis doctoral inédita. Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Departamento de Financiación e Investigación Comercial. Fecha de lectura: 1997
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
28332_gomez_suarez_monica.pdf
Size
27.14Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Gómez Suárez, Monica

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19540]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • El marketing sensorial: una aproximación al mundo del retail español 

    Yagüe Guillén, M. JesúsAutoridad UAM; García Gumiel, Cristina; Molinillo Jiménez, Sebastián; Gómez Suárez, MonicaAutoridad UAM
    2015
  • Análisis estratégico de la banca privada en España: estudio comparado de ventajas competitivas 

    Rodríguez Antón, José MiguelAutoridad UAM
    1989
  • Banca nacionalizada en el marco de las economías de mercado desarrolladas: una aproximación al tema de España 

    Montoro Romero, Cristóbal
    1981
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram