UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

La integración de la situación de uso en los modelos de elección de compra: aplicación al análisis de la estructura competitiva en el punto de venta

Author
Romero de la Fuente, Jaimeuntranslated
Advisor
Yagüe Guillén, M. Jesúsuntranslated
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Financiación e Investigación Comercial
Date
2003
Subjects
Consumidores - Preferencias - Tesis doctorales; Estudios de mercado - Modelos econométricos - Tesis doctorales; Marcas comerciales - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/4198
Note
Tesis doctoral inédita. Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Departamento de Financiación e Investigación Comercial. Fecha de lectura: 23-07-03
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
28461_romero_de_la_fuente_jaime.pdf
Size
63.35Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Romero de la Fuente, Jaime

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19853]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Las promociones en precios en el mercado turístico: efectos sobre la formación de la lealtad del consumidor a la marca y al punto de venta 

    Campo Martínez, SaraAutoridad UAM
    2004
  • Determinación de flujos de compra interurbanos y áreas comerciales en zonas en expansión: aplicación al caso de la zona centro-sur de Chile 

    Schnettler Morales, Berta
    2004
  • Análisis de la estructura de la personalidad de marca y sus efectos sobre la imagen y la lealtad: una aplicación al mercado turístico español 

    Gómez Aguilar, Alejandro
    2010
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad