UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Las marcas de la distribución: desarrollo de un marco de análisis desde la perspectiva de la oferta y de un modelo explicativo de su demanda

Author
Rubio Benito, Natalia untranslated
Advisor
Yagüe Guillén, M. Jesúsuntranslated
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Financiación e Investigación Comercial
Date
2004
Subjects
Marcas de distribuidor - Administración - Tesis doctorales; Marcas de distribuidor - Comercialización - Tesis doctorales; Cuota de mercado - Modelos estadísticos - Tesis doctorales; Marketing - Administración - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/4221
Note
Tesis doctoral inédita. Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Departamento de Financiación e Investigación Comercial. Fecha de lectura: 25-6-04
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
28538_rubio_benito_natalia_maria.pdf
Size
2.806Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Rubio Benito, Natalia

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19712]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Análisis de la relación estructura competitiva-resultados en la cadena conjunta de oferta: una aplicación a los canales de comercializacion de productos de alimentación envasados 

    Méndez García de Paredes, José LuisAutoridad UAM
    1998
  • Demanda y oferta de valores en España: el futuro del mercado bursátil 

    García Coto, Domingo J.
    2001
  • Transparencia y disciplina de mercado, el Pilar 3 del Nuevo Acuerdo de Capital de Basilea: un modelo explicativo del comportamiento de la gestión basado en la asimetría informativa 

    Vázquez Suárez, Martín
    2004
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad