UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 14. 2009.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 14. 2009.
  • View Item

La Segunda República y la formación de maestros

Author
Molero Pintado, Antonio
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2009
Citation
Tendencias pedagógicas 14(2009): 85-94
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/4669
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
31035_2009_14_06.pdf
Size
142.6Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Molero Pintado, Antonio

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 14. 2009. [16]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La formación «inicial» de los maestros: necesidades y bases que pueden configurar un «plan» de formación del Magisterio 

    Lorenzo Vicente, Juan Antonio
    1998
  • Nuevos retos europeos en la formación inicial del maestro 

    Fernández Rubio, Carmen; Mesonero Valhondo, Antonio
    1998
  • El lenguaje científico: un objetivo básico en la formación científica de los maestros. Propuestas de actuación en el aula 

    Sánchez Vizcaino, Jesús; Mateos Jiménez, Antonio
    1998
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram