UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 12. 2007.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 12. 2007.
  • View Item

Orígenes y diseño de la acción diagnóstica en educación (perspectiva histórica desde los Servicios de Orientación Educativa en España)

Author
Lázaro Martínez, Ángel
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2007
Citation
Tendencias pedagógicas 12(2007): 51-69
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/4713
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
31160_2007_12_02.pdf
Size
160.3Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Lázaro Martínez, Ángel

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 12. 2007. [5]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • El desarrollo de la orientación educativa en el aprendizaje-servicio. Un estudio de caso en un instituto de educación secundaria de la Comunidad de Madrid 

    García López, María LourdesAutoridad UAM
    2016-09-19
  • El acontecer de la orientación (2º eje orientador: El proceso) 

    Lázaro Martínez, Ángel
    2001
  • Procedimientos y técnicas del diagnóstico en orientación 

    Lázaro Martínez, Ángel
    2002
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram