UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 0. 1994.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 0. 1994.
  • View Item

El nivel lector de los escolares al salir de la escuela primaria

Author
Camina Durántez, Asunción; Fernández Baroja, Fernanda; Martínez Belinchón, J. Ángel; Piqueras López, Ángela
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
1994
Citation
Tendencias pedagógicas 0 (1994): 55-90
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/4983
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
32164_1994_00_03.pdf
Size
1.508Mb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Camina Durántez, Asunción - Fernández Baroja, Fernanda - Martínez Belinchón, J. Ángel - Piqueras López, Ángela

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 0. 1994. [4]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Los programas de refuerzo del aprendizaje lector en el contexto escolar y sus posibilidades 

    Camina Durántez, María Asunción
    1996
  • A cluster-randomised clinical trial comparing two cardiovascular health education strategies in a child population: The Savinghearts project 

    Sánchez-Gómez, Luis María; Fernández Luque, María Jesús; Ruiz Díaz, Lourdes; Sánchez-Alcalde, Rosa; Sierra-García, Belén; Mayayo-Vicente, Soledad; Ruiz-López, Marta; Loeches-Belinchón, Pilar; López-Gónzález, Javier; González-Gamarra, Amelia; Gallego Arenas, Angela; Cubillo-Serna, Ana; Gil-Juberias, Gema; Pérez-Cayuela, Pilar; Arana Cañedo-Arguelles, Celina; García Pascual, Julia Natividad; Ruiz-Chércoles, Esther; Suárez Fernández, Carmen; García-Polo, Iluminada; Abad Pérez, Daniel; Ballesteros-Arribas, Juan Manuel; Izquierdo Martínez, Maravillas; Salvador-Alcaide, Elena; Arribas-Vela, Ana B.; Alonso-Pérez, Juan M.; Veja-Piris, Lorena; Rodríguez-Salvanés, Francisco J.; Novella Arribas, Blanca
    2012-11-27
  • Grupos de morbilidad ajustados: características y comorbilidades de los pacientes crónicos según nivel de riesgo en Atención Primaria 

    Barrio-Cortes, Jaime; Cura-González, Isabel del; Martínez-Martín, Miguel; López-Rodríguez, Carmen; Jaime-Sisó, María Ángeles; Suárez-Fernández, Carmen
    2019-05-29
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram