UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 03.2. 1998.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 03.2. 1998.
  • View Item

Un modelo de practicum en la escuela rural. Las posibilidades de la escuela rural en la formación inicial del profesorado

Author
Soler Mata, Joan
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
1998
Citation
Tendencias pedagógicas. Nº extraordinario 2 (1998): 61-71
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/5015
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
32275_6.pdf
Size
71.33Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Soler Mata, Joan

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 03.2. 1998. [18]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La política educativa del Estado mexicano en relación a la formación inicial del profesorado de las escuelas normales rurales 

    Salas Marín, Luis Darío
    2011
  • Los escenarios de la formación inicial del profesorado de las Escuelas Normales Rurales de México 

    Salas Marín, Luis Darío
    2017-09-21
  • El Practicum en la formación inicial: Aportaciones del modelo 9:20 de competencias docentes 

    Valle, Javier M.; Manso, Jesús
    2018-05
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram