UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 03.2. 1998.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 03.2. 1998.
  • View Item

La formación permanente del profesorado en informática. Los casos de Extremadura y El Alentejo

Author
Blázquez Entonado, Florentino; Carioca, V.; Cubo Delgado, Sixto; González, M.P.; Montanero Morán, Manuel
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
1998
Citation
Tendencias pedagógicas. Nº extraordinario 2 (1998):135-142
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/5022
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
32282_13.pdf
Size
58.60Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Blázquez Entonado, Florentino - Carioca, V. - Cubo Delgado, Sixto - González, M.P. - Montanero Morán, Manuel

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 03.2. 1998. [18]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Estudio del uso de las tecnologías de la información y la comunicación en la formación permanente del profesorado para la mejora de la práctica docente 

    Alfaro Rodríguez, Ana Paulina
    2013
  • Asesorar o dirigir. El papel del asesor/a colaborativo en una formación permanente centrada en el profesorado y en el contexto 

    Imbernon, Francesc
    2007
  • Análisis crítico de la formación permanente del profesorado, como factor clave para la integración eficaz de las TIC en la educación 

    Pozuelo Echegaray, Jaione
    2014-11-25
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad