Los grupos de trabajo de los profesores como actividad autoformativa para crear una cultura colaborativa
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la EducaciónDate
1998Citation
Tendencias pedagógicas. Nº extraordinario 2 (1998): 219-234ISSN
1989-8614Subjects
EducaciónFiles in this item
Google Scholar:Marcelo García, Carlos
-
Estebaranz García, Araceli
-
Mingorance, Pilar
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Genomic epidemiology of SARS-CoV-2 in Madrid, Spain, during the first wave of the pandemic: Fast spread and early dominance by D614G variants
Viedma, Esther; Dahdouh, Elias; González-Alba, José María; González-Bodi, Sara; Martínez-García, Laura; Lázaro-Perona, Fernando; Recio, Raúl; Rodríguez-Tejedor, María; Folgueira, María Dolores; Cantón, Rafael; Delgado, Rafael; García Rodríguez, Julio; Galán, Juan Carlos; Mingorance, Jesús
2021-02-22 -
Actividad Física, estado nutricional y obesidad abdominal en profesores del área de la cultura física
Hall López, J.A; Ochoa Martínez, P. Y.; Alarcón Meza, E.I
2012 -
Leptin regulates glutamate and glucose transporters in hypothalamic astrocytes
Fuente-Martín, Esther; García-Cáceres, Cristina; Granado García, Miriam; López de Ceballos, María; Sánchez-Garrido, Miguel Ángel; Sármán, Beatrix; Liu, Zhongwu; Dietrich, Marcelo O.; Tena-Sempere, Manuel; Argente-Arizón, Pilar; Díaz, Francisca; Argente Oliver, Jesús
; Horváth, Tamás L.; Chowen, Julie Ann
2012-11-01