UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 03.1. 1998.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 03.1. 1998.
  • View Item

Una propuesta de formación inicial para el uso de medios y recursos tecnológicos para el futuro maestro de educación infantil y primaria

Author
Iglesias Forneiro, Lina; Raposo Rivas, Manuela
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
1998
Citation
Tendencias pedagógicas. Nº extraordinario 1 (1998): 127-136
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/5207
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
33081_12.pdf
Size
66.05Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Iglesias Forneiro, Lina - Raposo Rivas, Manuela

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 03.1. 1998. [21]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La formación inicial del profesorado en el grado en educación primaria. Valoración cualitativa del diseño y desarrollo curricular de "recursos tecnológicos didácticos y de investigación" 

    Valverde Berrocoso, Jesús
    2015
  • Los futuros maestros/as de educación infantil: directores, actores y críticos de su formación inicial 

    Mayorga Fernández, María José; Madrid Vivar, Dolores
    2015
  • La formación inicial de los maestros de educación infantil y primaria en la conformación de significados, actitudes y prácticas sobre atención a la diversidad 

    Nogales Salamanqués, Mónica
    2018-11-29
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad