UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Enseñara comprender: diseño y valoración de un programa de instrucción para formar a los profesores en la enseñanza de estrategias de comprensión de las ideas principales en el aula

Author
Carriedo López, Nuria
Advisor
Alonso Tapia, Jesús
Entity
Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Psicología; Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Date
1992
Subjects
Comprensión - Didáctica - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/5252
Note
Tesis doctoral inédita, leída en la Universidad Autónoma de Madrid. Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación, 1992
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
23343_carriedo_lopez_nuria.pdf
Size
31.37Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Carriedo López, Nuria

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19713]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Leer para comprender: Desarrollo y valoración de un programa de entrenamiento en supervisión y regulación de la comprensión lectora / 

    Mateos Sanz, María del Mar
    1989
  • Un análisis de la acción tutorial en la enseñanza de adultos: diseño y validación de un programa de acción tutorial 

    Torres López, María Carmen
    1993
  • Razonamiento e instrucción cognitiva: desarrollo y valoración de un programa para mejorar la capacidad de razonamiento en sujetos de 12 a 15 años 

    Gutiérrez Martínez, Francisco
    1992
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad