UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Cuadernos de Economía
  • Cuadernos de Economía. Número 012. 1977
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Cuadernos de Economía
  • Cuadernos de Economía. Número 012. 1977
  • View Item

Algunas notas en torno a la utilización de los conceptos de paradigma y programa de investigación en economía

Author
García-Reche, A.
Publisher
CSIC. Centro de Estudios Económicos y Sociales; Universidad de Barcelona. Departamento de Teoría Económica
Date
1977
Citation
Cuadernos de economía 5.12 (1977): 57-84
 
 
 
ISSN
0210-0266
Subjects
Economía
URI
http://hdl.handle.net/10486/5951
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
36669_3.pdf
Size
14.16Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:García-Reche, A.

This item appears in the following Collection(s)

  • Cuadernos de Economía. Número 012. 1977 [9]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • El alumno ante la escuela y su propio aprendizaje: algunas líneas de investigación en torno al concepto de implicación 

    González González, Mª Teresa
    2010
  • Concepto, método y programa de investigación de la dinámica empresarial 

    Bueno Campos, EduardoAutoridad UAM; Longo Somoza, Mónica; Salmador Sánchez, María PazAutoridad UAM
    2016
  • Un enfoque educativo piagetiano desde la práctica docente: en torno a la adquisición del concepto de número por alumnos con discapacidad cognitiva 

    García Medina, Raúl
    2006
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram