UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011.
  • View Item

Comunidades de aprendizaje: Democratización de los centros educativos

Author
Rodrigues de Mello, Roseli
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2011
Citation
Tendencias pedagógicas 17 (2011): 3-18
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/6363
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
38412_3.pdf
Size
122.1Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Rodrigues de Mello, Roseli

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011. [10]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Motivaciones y barreras a la transformación de un centro educativo en comunidad de aprendizaje 

    Ferreyra Angélica, Ángela
    2011
  • El reflejo de los valores educativos del movimiento olímpico en el currículo de educación física español: Estudio de caso del centro docente Santa Ana y San Rafael en la Comunidad de Madrid 

    Ventola López, Natalia; Martínez Gorroño, María EugeniaAutoridad UAM
    2016-11
  • ¿Se han implantado las competencias básicas en los centros educativos?: Un estudio mixto sobre su programación como herramienta de aprendizaje 

    Hortigüela Alcalá, David; Abella García, Víctor; Pérez-Pueyo, Ángel
    2015
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad