UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011.
  • View Item

Proyectos musicales inclusivos

Author
Fernández-Carrión Quero, Marta
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2011
Citation
Tendencias pedagógicas 17 (2011): 74-82
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/6370
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
38417_8.pdf
Size
91.88Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Fernández-Carrión Quero, Marta

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011. [10]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • DNA sequences within glioma-derived extracellular vesicles can cross the intact blood-brain barrier and be detected in peripheral blood of patients 

    García-Romero, Noemí; Carrión-Navarro, Josefa; Esteban-Rubio, Susana; Lázaro-Ibáñez, Elisa; Peris-Celda, María; Alonso, Marta M.; Guzmán-de-Villoria, Juan; Fernández-Carballal, Carlos; Ortiz de Mendivil, Ana; García-Duque, Sara; Escobedo-Lucea, Carmen; Prat-Acín, Ricardo; Belda-Iniesta, Cristóbal; Ayuso-Sacido, Ángel
    2016-11-26
  • Liderazgo en contextos desafiantes desde un proyecto educativo inclusivo. El caso del IES Fernando de los Ríos 

    Higueras-Rodríguez, María Lina; Martínez Valdivia, Estefanía; García-Martínez, Inmaculada
    2017
  • Visión compartida de un proyecto educativo Inclusivo en un centro educativo de difícil desempeño: Elementos que favorecen e impiden su consecución 

    Martín-Romera, Ana; García-Martínez, Inmaculada; Higueras-Rodríguez, Lina
    2018
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram