UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011.
  • View Item

Contenidos on line adaptados a los estilos cognitivos de los estudiantes a través de mapas conceptuales en ruralnet

Author
Villalustre Martínez, Lourdes; Moral Pérez, Mª Esther Del
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2011
Citation
Tendencias pedagógicas 17 (2011): 117-132
 
 
 
ISSN
1989-8614
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/6373
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
38420_11.pdf
Size
391.5Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Villalustre Martínez, Lourdes - Moral Pérez, Mª Esther Del

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 17. 2011. [10]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Innovaciones didáctico-metodológicas en el contexto virtual de ruralnet y satisfacción de los estudiantes universitarios 

    Villalustre Martínez, Lourdes; Moral Pérez, María Esther del
    2010
  • Una metodología para gestión de la interacción entre los estudiantes, los profesores y el contenido en aplicaciones en línea de aprendizaje hibrido usando modelos conceptuales 

    Pascual Nieto, Ismael
    2009
  • A cluster-randomised clinical trial comparing two cardiovascular health education strategies in a child population: The Savinghearts project 

    Sánchez-Gómez, Luis María; Fernández Luque, María Jesús; Ruiz Díaz, Lourdes; Sánchez-Alcalde, Rosa; Sierra-García, Belén; Mayayo-Vicente, Soledad; Ruiz-López, Marta; Loeches-Belinchón, Pilar; López-Gónzález, Javier; González-Gamarra, Amelia; Gallego Arenas, Angela; Cubillo-Serna, Ana; Gil-Juberias, Gema; Pérez-Cayuela, Pilar; Arana Cañedo-Arguelles, Celina; García Pascual, Julia Natividad; Ruiz-Chércoles, Esther; Suárez Fernández, Carmen; García-Polo, Iluminada; Abad Pérez, Daniel; Ballesteros-Arribas, Juan Manuel; Izquierdo Martínez, Maravillas; Salvador-Alcaide, Elena; Arribas-Vela, Ana B.; Alonso-Pérez, Juan M.; Veja-Piris, Lorena; Rodríguez-Salvanés, Francisco J.; Novella Arribas, Blanca
    2012-11-27
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram