UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 1 - Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 1 - Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • Producción científica en acceso abierto de la UAM
  • View Item

Innovación e interdisciplinariedad en los itinerarios didácticos de ciencias sociales.

Author
Sánchez Ferrezuelo, Eduardo Alberto
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didácticas Específicas
Date
2010
Citation
Didácticas Específicas 3 (2010)
 
 
 
ISSN
1989-5240
Subjects
Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/6400
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
38504_14.pdf
Size
126.4Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Sánchez Ferrezuelo, Eduardo Alberto

This item appears in the following Collection(s)

  • Producción científica en acceso abierto de la UAM [15083]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Propuesta metodológica para el diseño de itinerarios didácticos de Ciencias de la Naturaleza 

    Martín Hernanz, Sara
    2016
  • Criterios de evaluación para la enseñanza de la geografía, la historia y las ciencias sociales, según el modelo de principios científico-didácticos (P.C.D.) 

    García Ruiz, Antonio Luis; Muñoz-Bandera, Juan Francisco
    2013
  • Educación para la ciudadanía mundial: Una innovación curricular en ciencias sociales 

    Aguilar-Forero, Nicolás; Mendoza Torres, Diego Fernando; Velásquez, Ana María; Espitia, Daniel Felipe; Ducón Pardey, Jennifer; De Poorter, Jana
    2019-12
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram