UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación
  • REICE. Vol. 03, num. 02. 2005
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • REICE. Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación
  • REICE. Vol. 03, num. 02. 2005
  • View Item

La calidad en las redes de conocimiento y aprendizaje

Author
Cantón, Isabel
Publisher
Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar (RINACE)
Date
2005
Citation
REICE: Revista Electrónica Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación 3.2 (2005): 109-130
 
 
 
ISSN
1696-4713
Editor's Version
http://www.rinace.net/arts/vol3num2/art7.htm
Subjects
Calidad; Redes de conocimiento; Modelos de redes; Establecimiento de criterios; Criterios finalistas; Criterios de contenidos; Criterios de organización; Criterios tecnológicos; Criterios basados en modelos de calidad; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/660778

Abstract

La fuerza y el empuje de la sociedad del conocimiento ha propiciado un desarrollo incrementado en proporción geométrica cada momento. El apresuramiento, la velocidad de los cambios y su necesidad de difusión han hecho descuidar algunos aspectos básicos en la gestión, entre ellos la calidad. En este artículo se presentan diversos criterios muy concretos para evaluar la calidad de las redes de aprendizaje y se apuntan algunos de los problemas que pueden suponer cambios y dificultades en el paraíso cibernético.
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
REICE_3_2_7.pdf
Size
269.6Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Cantón, Isabel

This item appears in the following Collection(s)

  • REICE. Vol. 03, num. 02. 2005 [8]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La gestión del conocimiento en estudiantes de magisterio 

    Cantón Mayo, Isabel; Ferrero de Lucas, Elena
    2014
  • Los procesos en gestión de calidad: un ejemplo en un centro educativo 

    Cantón Mayo, Isabel; Vázquez Fernández, José Luis
    2010
  • Introducción a los procesos de calidad 

    Cantón Mayo, Isabel
    2010
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram