UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 04, num. 01. 2015
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 04, num. 01. 2015
  • View Item

Freire, P. (2014). Pedagogia da Indignação: Cartas Pedagógicas e Outros Escritos. São Paulo: Paz e Terra. ISBN: 8571392912

Author
Valle, Júlio César Augusto do
Publisher
; Universidad Autónoma de Madrid. Grupo de Investigación "Cambio Educativo para la Justicia Social" (GICE); Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar (RINACE)
Date
2015
Citation
Revista Internacional de Educación para la Justicia Social 4.1 (2015): 131-134
 
 
 
ISSN
2254-3139
Subjects
Pedagogía; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/667646

Licencia de Creative Commons
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
RIEJS_4_1_9.pdf
Size
321.5Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Valle, Júlio César Augusto do

This item appears in the following Collection(s)

  • RIEJS. Vol. 04, num. 01. 2015 [10]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Educar ou conformar: uma perspectiva sobre a forma ideológica da prática avaliativa 

    Valle, Júlio César Augusto do
    2014
  • O mérito e a mito da democracia racial: Tópicos de uma discussão 

    Silva, Alexandre Rocha da; Valle, Julio César Augusto do
    2014-12
  • Prácticas pedagógicas no excluyentes, desde la perspectiva de la pedagogía crítica 

    Valencia Zuluaga, Adriana Patricia; Jaramillo Maya, William Alejandro
    2015
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad