UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 04, num. 02. 2015
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 04, num. 02. 2015
  • View Item

Durán, D. (2014). Aprenseñar. Evidencias e implicaciones educativas de aprender enseñando. España: Narcea. 139 páginas. ISBN: 978-842-772-050-3

Author
Huerta Córdova, Vilma
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Grupo de Investigación "Cambio Educativo para la Justicia Social" (GICE); Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar (RINACE)
Date
2015
Citation
Revista Internacional de Educación para la Justicia Social 4.2 (2015), 239-240
 
 
 
ISSN
2254-3139
Subjects
Enseñanza; Aprendizaje; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/669205
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
RIEJS_4_2_17.pdf
Size
78.45Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Huerta Córdova, Vilma

This item appears in the following Collection(s)

  • RIEJS. Vol. 04, num. 02. 2015 [15]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Aprovechamiento de la diversidad lingüística y cultural a través de la tutoría entre colegas 

    Huerta Cordova, Vilma; López Gopar, Mario Enrique; León Jiménez, Edwin Nazaret; Sughrua, William M.
    2018-05
  • Enseñando a aprender 

    Renovell Carnicero, Regina
    2017
  • Cruz Antonio Hernández Cárdenas y Ana Yelena Guárate Echenique. Modelos Didácticos para situaciones y contextos de aprendizaje. Madrid (2017). Narcea, S.A. de ediciones. 188 páginas. ISBN: 987-84-277-2351-1 

    Martínez García, Elisa
    2018
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad