UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 05, num. 01. 2016
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 05, num. 01. 2016
  • View Item

Recensión: Freire, P. (2015). Pedagogía de los sueños posibles. Por qué docentes y alumnos necesitan reinventarse en cada momento de la historia. Buenos Aires: Siglo XXI. 187 páginas. ISBN: 978-987-629-604-5

Author
Martínez Gómez, Germán Iván
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Grupo de Investigación "Cambio Educativo para la Justicia Social" (GICE); Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar (RINACE)
Date
2016
Citation
Revista Internacional de Educación para la Justicia Social 5.1 (2016): 203-205
 
 
 
ISSN
2254-3139
Subjects
Sueños; Escuela democrática; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/671313
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
RIEJS_5_12.pdf
Size
180.6Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Martínez Gómez, Germán Iván

This item appears in the following Collection(s)

  • RIEJS. Vol. 05, num. 01. 2016 [17]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Recensión: Freire, P. (2016). El maestro sin recetas. El desafío de enseñar en un mundo cambiante. México: Siglo XXI. 187 páginas. ISBN: 978-60-7030-792-8 

    Martínez-Gómez, Germán Iván
    2017
  • Freire, P. y Shor I. (2014). Miedo y Osadía. La Cotidianidad del Docente que se Arriesga a Practicar una Pedagogía Transformadora. Buenos Aires: Siglo XXI. ISBN: 9789876294096 

    Martínez Gómez, Germán Iván
    2015
  • Recensión: Gentili, P. (2011). Pedagogía de la igualdad. Ensayos contra la educación excluyente. Buenos Aires: Siglo XXI. 190 páginas. ISBN: 978-987-629-172-9 

    Ramírez Íñiguez, Alma Arcelia
    2016
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad