UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 05, num. 02. 2016
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 05, num. 02. 2016
  • View Item

Recensión: Clark, P., Zygmunt, E., Clausen, J., Mucherah, W. y Tancock, S. (2015). Transforming teacher education for social justice. Nueva York: Teachers College Press. 139 páginas. ISBN: 978-0-8077-5708-6

Author
Moreno Medina, Ireneuntranslated
Entity
Grupo de Investigación Cambio Educativo para la Justicia Social (CIGE)
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Grupo de Investigación "Cambio Educativo para la Justicia Social" (GICE); Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar (RINACE)
Date
2016
Citation
Revista Internacional de Educación para la Justicia Social 5.2 (2016): 215-217
 
 
 
ISSN
2254-3139
Subjects
Formación del profesorado; Justicia social; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/675604
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
RIEJS_5_2_12.pdf
Size
172.3Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Moreno Medina, Irene

This item appears in the following Collection(s)

  • RIEJS. Vol. 05, num. 02. 2016 [13]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Down, B. y Smyth, J. (eds.) (2012). Critical voices in teacher education. teaching for social justice in conservative times. Nueva York: Springer. 306 páginas. ISBN 978-94-007-3974-1 

    Hernández Castilla, María ReyesAutoridad UAM
    2013
  • Recensión: Biesta, G., De Bie, M. y Wildemeersch, D. (Eds.). (2014). Civic learning, democratic citizenship and the public sphere. Nueva York: Springer. 224 páginas. ISBN: 978-94-007-7258-8 

    Moreno Medina, IreneAutoridad UAM
    2016
  • Recensión: Huerta, R. (2015). La ciudad y sus docentes: Miradas desde el arte y la educación. Barcelona: Editorial UOC. 213 páginas. ISBN: 978-84-9064-586-4 

    Moreno Medina, IreneAutoridad UAM
    2017
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad